Vés al contingut

El món d’ahir arriba a Katowice

El 24 de maig de 2026, Josep Pons va dirigir la Deutsche Radio Philharmonie al Festival Katowice Kultura Natura, celebrat a la sala NOSPR de Katowice.

El programa reunia la Berceuse élégiaque de Ferruccio Busoni, el Concert per a violí d’Alban Berg —amb Arabella Steinbacher com a solista— i la Quarta simfonia de Johannes Brahms. Les tres obres formaven part del recorregut artístic desenvolupat durant la temporada al voltant d’El món d’ahir, inspirat en l’obra homònima de Stefan Zweig.

La proposta plantejava una reflexió musical sobre la cultura europea de les primeres dècades del segle XX, un període marcat per una extraordinària efervescència artística i per les profundes transformacions històriques que acabarien definint el continent contemporani.