Vés al contingut

Poulenc a Toulouse

Els dies 7 i 8 de febrer de 2026, Josep Pons va tornar a dirigir l’Orchestre National du Capitole de Toulouse amb un programa dedicat a la música sacra de Francis Poulenc.

El concert reunia dues de les obres més representatives d’aquest vessant del compositor francès, Stabat Mater i Gloria, dues partitures que combinen espiritualitat, refinament tímbric i una gran riquesa expressiva. Les interpretacions van comptar amb la participació de la soprano Lauranne Oliva i de l’Orfeón Donostiarra.

La col·laboració va representar una nova ocasió per aprofundir en el repertori francès, un àmbit que ha tingut una presència destacada al llarg de la trajectòria de Josep Pons i en la seva relació amb les principals formacions europees.

Stabat Mater – Youtube

Gloria – Youtube