Vés al contingut

Música per a la inauguració de la Torre de Jesús de la Sagrada Família

La Basílica de la Sagrada Família va culminar el juny de 2026 els actes commemoratius del centenari de la mort d’Antoni Gaudí amb la inauguració de la Torre de Jesús, el punt més alt del conjunt arquitectònic projectat per l’arquitecte català.

En el marc d’aquesta celebració, l’Orquestra Simfònica i el Cor del Gran Teatre del Liceu, sota la direcció de Josep Pons, van participar en l’enregistrament de la música que formava part de la producció audiovisual creada per a l’acte.

Desenvolupat en col·laboració amb l’equip d’Igor Studio, el projecte integrava música, arquitectura, llum i imatge en una proposta concebuda específicament per a la basílica. L’espectacle va convertir la façana i les torres de la Sagrada Família en l’escenari d’una intervenció artística de gran projecció internacional.

Video Youtube